Jäsenyys

Liittymällä yhdistyksemme jäseneksi tuet omalta osaltasi alueen omaishoitajien hyväksi tehtävää työtä. Jäsenyys ei velvoita osallistumaan toimintaan, mutta sen myötä saat aina ajankohtaista tietoa suoraan kotiisi.

Yhdistykseen voi liittyä jäseneksi kuka tahansa, joka on kiinnostunut omaishoidon asioista. Jäsenyys ei edellytä virallista omaishoitajuutta eli kuulumista omaishoidon tuen piiriin. Voit olla omaishoitajan läheinen, perheenjäsen tai ajattelet jonain päivänä ehkä olevasi omaishoitaja. Kohtaat työssäsi omaishoitajia, arvostat ja pidät omaishoitajuutta tärkeänä tehtävänä yhteiskunnassamme. Olet tervetullut joukkoomme!

Järviseudun Omaishoitajayhdistyksessä on noin 150 jäsentä. Jäsenmaksu 25 € sisältää sekä liiton että paikallisyhdistyksen jäsenyyden ja siihen liittyvät edut:

• Jäsenmaksulla saat kotiisi Lähellä -lehden neljä kertaa vuodessa, joka on Omaishoitajaliiton julkaisu
  • Lisäksi se oikeuttaa liiton jäsenpalveluihin kuten lakineuvontaan, loma ja kurssitoiminnan piiriin
  • Kerran vuodessa postitetaan palvelu- ja lomaopas
  • Saat tietoa, ohjausta ja neuvontaa omaishoitajuuteen liittyvissä asioissa
  • Saat yhdistyksen omaishoitajatiedotteen, joka ilmestyy 2-3 kertaa vuodessa
  • Saat mahdollisuuden tavata toisia omaishoitajia yhdistyksen tapahtumissa
  • Voit olla mukana vaikuttamassa omaishoitajien aseman parantamiseen

Kannattajajäsenyys (yritys/yhteisö)

Kannattajayhteisömaksu valinnan mukaan 50/70/100 euroa vuodessa menee lyhentämättömänä paikallisyhdistykselle. Mikäli haluat tukea
alueen omaishoitajien hyväksi tehtävää työtä, ota yhteyttä yhdistykseemme!

Kannattajajäseniämme ovat:

• Koivuranta Erkki, Vimpeli
  • Lappajärven apteekki
  • Oma Säästöpankki Oy, Alajärvi
  • Pemi Forest Oy, Soini
  • Vimpelin Apteekki
  • Vimpelin Osuuspankki
  • Vimpelin Voima Oy

Liity jäseneksi alla olevien linkkien kautta:

Jäsenlomakehakemus yhdistys

Kannatusjäsenhakemuslomake yhdistys