Vapaaehtoisuus

Tule mukaan toimintaan!

Lähes puolet suomalaisista tekee vapaaehtoistoimintaa, ja neljä viidestä on kiinnostunut vapaaehtoistoiminnasta.

Haluaisitko kuulua tuohon jaloon joukkoon? Järviseudun Omaishoitajayhdistykselle vapaaehtoiset ovat tärkeitä. Jokainen auttava käsipari on yksilö ja toiminnassa mukana omien mahdollisuuksiensa ja voimavarojensa puitteissa. Voit toimia vapaaehtoisena tavallisen ihmisen tiedoilla ja taidoilla – tuo osaamisesi esiin siinä missä haluat.

Toiminta on kaikille avointa. Voit yhdistyksessämme toimia esimerkiksi:

• vertaistukena, jos sinulla on kokemusta omaishoidosta
  • seurana tai ystävänä omaishoitoperheille
  • ulkoiluystävänä
  • ryhmänohjaajana tai kerhotoiminnan vetäjänä
  • asiointiapuna
  • kahvinkeittäjänä tai leipojana
  • avustajana tapahtumissa
  • muusikkona

Mitä sinä haluaisit tehdä? Kerro ideasi!

Iäkäs mies istuu ja pitää palloa kädessään.

Kesäkirmaus

ma 10.6.2024 klo 11-15 Evijärven uittomieskämppä (Uittomiehentie)

Järviseudun ja Keski-Pohjanmaan omaishoitajayhdistysten vapaa- ehtoistoimijoiden yhteinen kesätapahtuma.

Ohjelmassa mm. keittolounas, Uittomieskämpän esittely, keskustelua, kisailua ja yhdessäoloa. Kahvit nautitaan ennen kotimatkaa.

Tapahtumaan järjestetään yhteiskuljetus kummankin yhdistyksen alueelta, reitti ja aikataulu tarkentuvat myöhemmin.

Teervetuloa mukaan!

Ilmoittautuminen ja ruokavaliot 5.6 mennessä oman yhdistyksen työntekijälle:

Järviseudun Omaishoitajat

p. 045 327 5441/Tiina